קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

Jambalaya עוף

Jambalaya עוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קריאולים, אז תנו הזדמנות ל Jambalayan עוף. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 454 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בסביבה 45 דקות. אם יש לכם מרק עוף, מלח, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, , שהוא מוצק. נסו Jambalaya עוף, Jambalaya עוף, ו Jambalayan עוף II (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים נקניק בתנור הולנדי גדול עד השחמה; להסיר מחבת עם כף מחורצת, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל, סלרי, פלפל ירוק 3/4 כוס, שום וחמאה למחבת; לטגן על חום בינוני-גבוה עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים מלח הבא 6 מרכיבים, ערבוב היטב; לבשל 2 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים עגבניות; מבשלים מעל חום בינוני 10 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
מוסיפים מרק; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
5
מוסיפים 3/4 הנותרים פלפל ירוק כוס, נקניק, עוף, אורז, בצל ירוק; מערבבים היטב. מביאים לרתיחה; מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 20 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)andouille או נקניק מעושן אחרandouille או נקניק מעושן אחר0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי עגבניות מרוסקותשימורי עגבניות מרוסקות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשומר מוכן לשרת מרק עוףמשומר מוכן לשרת מרק עוף11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ, מחולקפלפל ירוק קצוץ, מחולק0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מומר, לא מבושלאורז מומר, לא מבושל1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף בגוון עור, חתוך לחתיכות 1/2 אינץחצאי חזה עוף בגוון עור, חתוך לחתיכות 1/2 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)טימין כולו מיובשטימין כולו מיובש

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא D ' Alfonso-Curran Albarino. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
D ' Alfonso-Curran Albarino
D ' Alfonso-Curran Albarino
הערות חיך נקי אקספרסיבי, זני לבן ספרדי זה מציג אגס בשל, מלון יערה עם רמזים של מרציפן וקינמון. מבנה יפה עם מרקם עשיר tannin של המשרד, זה Albariño הוא מאוזן לחלוטין למרות גימור ארוך, פריך שלה. זוג עם צדפות, סרטנים טריים או סרטנים, צדפות מאודות, דגים בגריל, סלק & סלט בוראטה, ריזוטו, סושי וסביצ ' ה.