קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות26
מגזין

Mool Gooksu (קוריאני מעורב אטריות מרק אנשובי)

Mool Gooksu (קוריאני מעורב אטריות מרק אנשובי)
Mool Gooksu (אטריות מעורבות קוריאנית במרק אנשובי) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-2 מנות. מנה אחת מכילה עד 36 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 572 קלוריות. לכו לחנות ותביאו אנשובי מרק, אנשובי מרק, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. עם כפית ציון 67% המנה הזאת די טובה. נסו אטריות בסגנון קוריאני במרק שעועית מגניב, אטריות קוריאניות צלולות עם ירקות מעורבים, ו קוצצים Chae (ירקות מעורבים קוריאני עם בשר ואטריות) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Gewurztraminer, Chenin Blanc, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות אלנה Walch Kastelaz Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 38 דולר לבקבוק.
אלנה Walch Kastelaz Gewurztraminer
אלנה Walch Kastelaz Gewurztraminer
Gewürztraminer "Kastelaz" הוא צבע צהוב זהב בשלים, שופע. זר הפרחים שלה הוא אינטנסיבי, שובה לב ומורכב מאוד עם ניחוחות של ורדים וליצ ' ים, כמו גם פירות יבשים, עם הערות מתובל של קינמון וציפורן ונגיעה של דבש ברקע. היין משכנע ומורכב בדיוק כמו בפה: עגול ומלא, קומפקטי וקרם עם רעננות הרמונית ומבנה, כמו גם גימור ארומטי. יין עם עידון ואופי.