קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות41
מגזין

Muffaletta פיצה

Muffaletta פיצה
כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. אם יש לכם שום, מורטדלה, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: Muffaletta פיצה, Muffaletta, ו Muffaletta.

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים זיתים שחורים ג ' מבו, זיתים ירוקים, סלרי, בצל אדום, שום, בזיליקום, פטרוזיליה, שמן זית, אורגנו, מלח ופלפל שחור טחון טרי. מכסים ומקררים במקרר עד השימוש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
זיתים שחוריםזיתים שחורים
זיתים ירוקיםזיתים ירוקים
שמן זיתשמן זית
בצל אדוםבצל אדום
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
שוםשום
באזיל!באזיל!
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים תנור ל 500 מעלות F (260 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מפזרים פיצה קרום עם שמן זית, מלח ואבקת שום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
שמן זיתשמן זית
מלחמלח
4
מניחים את הקרום ישירות על מדף התנור.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אופים במשך כ 5 דקות. אל תאפשר קרום להיות משחימים מדי או פריך.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר מהחום ולאפשר להתקרר.
7
בקערה בינונית, מערבבים יחד גבינת מוצרלה, גבינת פרובולונה, גבינת פרמזן, סלמי קשה, מורטדלה ופרושוטו. מערבבים בתערובת הזית.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פרובולוןפרובולון
פרמזןפרמזן
מורטדלהמורטדלה
פרושוטופרושוטו
סלאמיסלאמי
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מחממים את המטגן.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
9
מורחים את תערובת הגבינה והירקות על קרום הפיצה האפוי.
מרכיבים שתצטרך
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
ירקירק
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
10
לצלות 5 דקות, או עד גבינות נמסות בשר משחימים קלות.
11
חותכים לריבועים 3 אינץ ומגישים מיד.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)סלרי קצוץסלרי קצוץ6עליםבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2ציפורןשום קצוץשום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)אבקת שום לפי הטעםאבקת שום לפי הטעם8זיתים ירוקים מגולעניםזיתים ירוקים מגולענים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דק פרוס mortadella, לחתוך לרצועותדק פרוס mortadella, לחתוך לרצועות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)8jumbosזיתים שחורים, מגולעניםזיתים שחורים, מגולענים1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה מוכנה פיצה קרוםחבילה מוכנה פיצה קרום113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו פרוס דק, לחתוך לרצועותפרושוטו פרוס דק, לחתוך לרצועות57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרובולונה גרוסהגבינת פרובולונה גרוסה2(חוֹרֶף)בצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס דק סלאמי קשה, לחתוך לרצועותפרוס דק סלאמי קשה, לחתוך לרצועות1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעם57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה גרוסהגבינת מוצרלה גרוסה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Spalletti קיאנטי מילואים Poggio Reale. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.