קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מגזין

Plantain "בננה" פיצול

Plantain
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל Plantain "בננה" לפצל. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 251 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. גשו לסופר וקנו שמן canolan, אונקיה קומץ חצאי פקאן, אונקיית גלידת וניל שעועית, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. עם כפית ציון של 22% המנה הזאת די גרועה. נסו לחם בננה ספליט בריא, Vazhai Thandu Poriyal | Plantain (בננה) גזע קארי / מערבבים ומטגנים, ו איך Spiralize Plantain & Plantain "אורז" ושעועית (מתכונים דומים).

הוראות

1
פרוסות plantains ומטגנים במחבת גדולה בחמאה או שמן עד רך, חום וקרמל, או לצלות אותם עם שמן בתנור על תבנית אפייה ב 400 מעלות, מפנה פעם אחת.טוסט פקאן בתנור במשך כמה דקות עד חום אבל לא נשרף.כאשר הבדים נעשים, להפריש.
מרכיבים שתצטרך
3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מחממים את השוקולד בקערה קטנה במיקרוגל על נמוך במרווחים של 30 שניות עד רך נוטף, או לבשל על תנור בדוד כפול. מערבבים שוקולד.להרכיב פרוסות plantain בשתי קערות או צלחות עם כף גלידה, לטפטף את רוטב השוקולד על גלידה, ואז מפזרים חתיכות פקאן.לאכול, ואז ללקק קערה בחדר השני.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס
חתיכות פקאןחתיכות פקאן
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)
ציוד שתשתמש בו
6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)