קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות43
מגזין

Ragu all Nonna

Ragu all Nonna
ראגו כל נונה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 1978 קלוריות, 169 גרם חלבון ו 131 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא צ'אק ביף טחון, פתיתי פלפל, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-20 דקות. מתכונים דומים: הארטישוקים של נונה, הביסקוטי של נונה, ו ספגטי וכדורי בשר של נונה.

הוראות

1
בסיר פסטה גדול או תנור הולנדי, מחממים את השמן עד לעישון. עונה את כדורי הבשר, צלעות קצרות ועוף עם מלח ופלפל לפי הטעם, ו לצרוב 5 או 6 חתיכות בכל פעם על חום בינוני עד חום זהוב כהה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות בקר קצרותצלעות בקר קצרות
כדורי בשרכדורי בשר
עוף שלםעוף שלם
פסטהפסטה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
הסר את הבשר הצרוב לצלחת וחזור עם נתחי הבשר הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
3
מוסיפים את הבצל למחבת ולטגן, מגרדים את המחבת עם כף עץ כדי לשחרר כל חתיכות חומות. מבשלים עד הבצלים הם חום זהוב ורך מאוד, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
4
מוסיפים את היין, חתיכות בשר משוחות, עגבניות, נקניקיות, פתיתי פלפל ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
בשרבשר
ייןיין
5
להפחית את החום לרתיחה ולבשל 2 1/2 עד 3 שעות, ערבוב מדי פעם ברפרוף את השומן לפי הצורך.
6
הסר מהחום ולהסיר בשר ונקניקיות מהרוטב. התאימו את התיבול במלח ופלפל והניחו את הרוטב בצד לשימוש עם פסטה כמנה שנייה. למנה הראשונה, לחלק את הבשר, אשר עדיין צריך להיות מצופה קלות ברוטב, באופן שווה בין 6 צלחות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תיבולתיבול
נקניקנקניק
פסטהפסטה
רוטברוטב
בשרבשר
7
מגישים עם אסקרול וצנוברים.
מרכיבים שתצטרך
צנובריםצנוברים
אסקרולאסקרול
1
בקערה רדודה, משרים את קוביות הלחם במים כדי לכסות 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוביות לחםקוביות לחם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מסננים את קוביות הלחם ולוחצים עם האצבעות כדי ללחוץ על הלחות העודפת.
מרכיבים שתצטרך
קוביות לחםקוביות לחם
3
בקערה גדולה, לשלב את קוביות הלחם, בשר בקר, ביצים, שום, פקורינו רומנו, פטרוזיליה, צנוברים קלויים, מלח ופלפל ומערבבים עם הידיים לשלב. עם ידיים רטובות, יוצרים 12 עד 16 כדורי בשר, כל אחד קטן יותר מכדור טניס וגדול יותר מכדור גולף.
מרכיבים שתצטרך
פקורינו רומנופקורינו רומנו
קוביות לחםקוביות לחם
כדורי בשרכדורי בשר
צנובריםצנוברים
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
פלפלפלפל
בקרבקר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
המשך עם המתכון לראגו.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלחם בן יום, חתוך לקוביות 1 אינץלחם בן יום, חתוך לקוביות 1 אינץ6ירכיים עוף, עור על ועצמות ללא פגעירכיים עוף, עור על ועצמות ללא פגע1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש3ביצים, מכותביצים, מכות3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון צ'אקבשר טחון צ'אק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי מתוק (כ -6 קישורים), עדיין במארז שלהנקניק איטלקי מתוק (כ -6 קישורים), עדיין במארז שלה1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה איטלקיים קצוצים דקעלי פטרוזיליה איטלקיים קצוצים דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקורינו רומנו מגורדפקורינו רומנו מגורד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוברים, אפויים במשך 8 דקות בתנור f 400 מעלותצנוברים, אפויים במשך 8 דקות בתנור f 400 מעלות2קילוגרםעגבניות שזיף קלופים ומיץ, עבר דרך טחנת מזוןעגבניות שזיף קלופים ומיץ, עבר דרך טחנת מזון12צלעות חזיר חילוף, לחתוך לחתיכות 2 אינץצלעות חזיר חילוף, לחתוך לחתיכות 2 אינץ1צביטהצבוט פתיתי פלפל אדוםצבוט פתיתי פלפל אדום