קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

Reggae של בוב מארלי: שיפודי חזה עוף במרינדה אידיוט, Chargriled ומוגש עם רוטב שמנת מלפפון טבילה וצ'יפס יוקה

Reggae של בוב מארלי: שיפודי חזה עוף במרינדה אידיוט, Chargriled ומוגש עם רוטב שמנת מלפפון טבילה וצ'יפס יוקה
Reggae של בוב מארלי: שיפודי חזה עוף במרינדה אידיוט, Chargriled ומוגש עם רוטב שמנת מלפפון טבילה וצ'יפס יוקה עשויה להיות מה שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 1195 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 58 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם פלפל, סוכר, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 10 שעות ו-15 דקות. נסו כנפיים עוף אידיוט עם רוטב טבילה שמנת, כנפיים עוף אידיוט עם רוטב טבילה שמנת, ו שיפודי עוף צ'יפוטלה עם רוטב טבילה שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 12 שיפודים מעץ, ספוג במים במשך 2 שעות טיגון
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
2
עבור המרינדה: מערבבים יחד בצל, בצל ירוק, טימין, מלח, סוכר, allspice, אגוז מוסקט, קינמון, פלפל חריף, פלפל שחור, רוטב סויה, שמן וחומץ. מרכיבים אלה יכולים גם להיות משולבים במעבד מזון. מחממים את המטגן. שיפוד 2 1/2 אונקיות של עוף על כל שיפוד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטב סויהרוטב סויה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
מרינדהמרינדה
בצל ירוקבצל ירוק
עוף שלםעוף שלם
חומץחומץ
מוסקטמוסקט
בצלבצל
סוכרסוכר
טימיןטימין
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
שיפודיםשיפודים
3
מניחים את השיפודים בתבנית אפייה רדודה ומכסים עם המרינדה. להשרות במקרר לילה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
שיפודיםשיפודים
4
מניחים את השיפודים על גריל חם גריל עד שנעשה, על 2 עד 3 דקות לכל צד.
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
5
מניחים את צ 'יפס יוקה בטיגון ומטגנים את הצ' יפס עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
קסבהקסבה
6
להסיר ולנקז על מגבות נייר. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מניחים 3 של שיפודים בצד שמאל של הצלחת.
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
8
מניחים עלה טאי ירוק בצד השני של הצלחת העליון עם טריז של אננס טרי.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
9
מניחים 6 אונקיות של צ ' יפס יוקה מבושל באמצע הצלחת.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
קסבהקסבה
10
מניחים 3 אונקיות של רוטב מלפפון בכוס סופלה ליד שיפודים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
11
לקלף מלפפונים זרע בערך לקצוץ.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
12
מוסיפים שמנת חמוצה ומיונז.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
13
מוסיפים את שאר החומרים ואת מחית בבלנדר.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

1השארטאי ירוקטאי ירוק1צביטהקמצוץ פלפל קאייןקמצוץ פלפל קאיין907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף, קוביות 1/2 אינץ ' עבהחזה עוף, קוביות 1/2 אינץ ' עבה28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'709אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סיידר או חומץ לבןסיידר או חומץ לבן2(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שום קצוץשום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1פלפל חריף, טחון דק (או 2 פלפל מצנפת סקוטש)פלפל חריף, טחון דק (או 2 פלפל מצנפת סקוטש)11 קילו קישואים,קרקע ג'מייקני פימנטו (allspice)קרקע ג'מייקני פימנטו (allspice)4ריבס, קצוץ טרי או קפואטריזי אננס טרייםטריזי אננס טריים14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוקה טרי, מקולף, חתוך לצ'יפסיוקה טרי, מקולף, חתוך לצ'יפס