קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

Roulade ביצה ממולא נקניק הודו, פטריות, תרד

Roulade ביצה ממולא נקניק הודו, פטריות, תרד
ביצה Roulade ממולא נקניק הודו, פטריות, תרד נטול גלוטן, וקמאיות מנה צדדית. מנה אחת מכילה 392 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך מלח, gruyere, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו פטריות ממולאות תרד ונקניק, פטריות ממולאות ברוטב ותרד, ו Cherry Chipotle ממולאים Roulade טורקיה (מתכונים דומים).

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות קרמיני טריות, קצוצות וקצוצותפטריות קרמיני טריות, קצוצות וקצוצות4largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2(חוֹרֶף)חלב ללא שומן (דל שומן) חלב ללא שומן (דל שומן)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה טריות, גבעולים זרוקים וכובעים קצוציםפטריות שיטאקה טריות, גבעולים זרוקים וכובעים קצוצים2largesשיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוז גרוייר, מגורד בצפיפותאוז גרוייר, מגורד בצפיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית בתוספת תוספת לצחצוח מחבת אפייה ונייר קלףשמן זית בתוספת תוספת לצחצוח מחבת אפייה ונייר קלף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוז מגורד דק parmigiano-רג'יאנו (אודותעוז מגורד דק parmigiano-רג'יאנו (אודות1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)החבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבשהחבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק הודו, תרמילים שהושלכו (במידת הצורך) ונקניקיות מתפוררות באופן גסנקניק הודו, תרמילים שהושלכו (במידת הצורך) ונקניקיות מתפוררות באופן גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2largesביצים שלמותביצים שלמות

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם בחירות נהדרות לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.