קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Roulade קרמל מתובל עם קרם ג'ינג'ר

Roulade קרמל מתובל עם קרם ג'ינג'ר
מתכון Roulade קרמל מתובל עם קרם ג'ינג'ר מוכן תוך כ 55 דקות, והוא בהחלט מרהיב צמחוני ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 34 גרם של שומן, וסך הכל 470 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לך חמאה, ג'ינג'ר גבישי, סודה לשתייה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מרטיני תפוח קרמל ג'ינג'ר מתובל, מתכון רוטב קרמל מתובל ג'ינג'ר, ו Roulade הג'ינג'ר של באמבל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מתלה במרכז התנור ומחממים ל 350 מעלות F. גריז קל, ולאחר מכן קו 13 על ידי 18 אינץ ' ג ' לי רול מחבת עם קלף או נייר שעווה. (
מרכיבים שתצטרך
ג'ליג'לי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
תן את הנייר לבוא הצדדים הארוכים על ידי כ 2 אינץ ' - זה יהיה קל יותר ליצור את הגליל.)
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
3
מברשת נייר עם שמן או חמאה, אבק עם קמח, לנצל עודף.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
1
לטאטא יחד 1 1/2 כוסות קמח, סודה לשתיה, אבקת אפייה, קינמון, ציפורן, מלח, זנגביל והל יחד בקערה בינונית. בקערה אחרת, לשלב בטטה, חלב חמאה, ווניל עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
בטטהבטטה
חלב-חמאהחלב-חמאה
הלהל
קינמוןקינמון
ונילוניל
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מקציפים חמאה וסוכר בקערה של מיקסר חשמלי במהירות גבוהה עד אור ורך, על 4 דקות. להפחית נמוך; להוסיף ביצים 1 בכל פעם, להכות היטב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
מוסיפים תערובת קמח ב 3 חלקים, לסירוגין עם תערובת רטובה ב 2 חלקים, מתחיל ומסתיים בקמח. הכה עד רק מעורבב. (במידת הצורך, מקפלים את הבלילה יחד עם מרית גומי.)
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
4
מורחים את הבלילה באופן שווה במחבת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים עד מעיינות עוגה בחזרה כאשר נלחץ קלות, על 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הפעל סכין סביב קצה העוגה, והפוך עוגה על מגבת תה כותנה (100 אחוז כותנה עובד הכי טוב ושומר על העוגה מלהידבק) מאובק בנדיבות עם הסוכר' ממתקים. בזהירות למשוך נייר קלף כדי לשחרר, ולאחר מכן למקם אותו בחזרה על גבי העוגה. בעדינות לגלגל את העוגה ואת המגבת יחד, החל מן הקצה הצר לעשות רול שומן.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גלולגלול
תהתה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מגבות מטבחמגבות מטבח
סכיןסכין
7
בינתיים למילוי, קצפת וסוכר קונדיטור לפסגות רכות. מקפלים בג ' ינג ' ר מגובש.
מרכיבים שתצטרך
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
קרםקרם
סוכרסוכר
8
בזהירות לפרוש את העוגה ולהסיר את המגבת.
9
טפטוף קרמל מעל העוגה.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
10
מורחים קרם ג ' ינג ' ר באופן שווה על העוגה. באמצעות הקצה הקצר של קלף כמדריך, לגלגל את העוגה לתוך גליל שמן, רופף.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
קרםקרם
גלולגלול
11
העברה למגש ארוך. אבק עם סוכר יותר ממתקים וקינמון בתבנית ליל כל הקדושים אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קינמוןקינמון
12
מגישים, עכשיו או מקררים עד מוכן לשרת.

מרכיבים

142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מזון לתינוקות בטטה (כ 1/2 כוס)מזון לתינוקות בטטה (כ 1/2 כוס)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רגיליםמים רגילים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדק פרוס (או קצוץ) ג'ינג'ר גבישידק פרוס (או קצוץ) ג'ינג'ר גבישי3largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח רב-תכליתי ועוד לסיר אבקקמח רב-תכליתי ועוד לסיר אבק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.הל קרקעהל קרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח משובחמלח משובח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק8(חוֹרֶף)(1 מקל) חמאה ללא מלח, מרוכך(1 מקל) חמאה ללא מלח, מרוכך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס12ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחישמן צמחי

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית בתפריט? נסה זיווג עם Dornfelder וריזלינג. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. אתה יכול לנסות היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. מבקרים די אוהבים את זה עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.