קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

Souvlaki עוף מחבת

Souvlaki עוף מחבת
סולאקי עוף מחבת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 237 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, שמנת, מלפפוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו פשטידת עוף סופלאקי, סופלאקי עוף, ו סופלאקי עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים 2 כפיות שמן במחבת nonstick גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מפזרים עוף עם 1/2 כפית מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
3
מוסיפים עוף למחבת; מטגנים 5 דקות או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מהמחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הוסף 1 כפית שמן למחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים בצל ופלפל; מטוגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
7
מוסיפים עוף, שום ואורגנו; מבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
אורגנואורגנו
שוםשום
8
שלב מלפפון הבא 6 מרכיבים (דרך 1/8 כפית מלח).
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
מלחמלח
9
מגישים תערובת עוף עם רוטב יוגורט, פיתה מחוממת, ופרוסות עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
עוף שלםעוף שלם
יוגורטיוגורט
רוטברוטב
פיתהפיתה
1
שלב 5 כוסות חסה קרועה, 1/3 כוס בצל אדום פרוס, ו 3 פלפלים פרוסים pepperoncini.
מרכיבים שתצטרך
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
רומייןרומיין
בצל אדוםבצל אדום
2
שלב 2 כפות חומץ יין אדום, 2 כפות שמן זית, ו 1/4 כפית מלח; לזרוק עם סלט. למעלה עם 1/4 כוס מתפורר גבינת פטה ו 3 כפות חצוי זיתים קלמטה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
זיתי קלמטהזיתי קלמטה
גבינת פטהגבינת פטה
שמן זיתשמן זית
מלחמלח

ציוד

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שום מבוצרשום מבוצר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון אנגלי מגוררמלפפון אנגלי מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק פרוס דק (כ 1)פלפל ירוק פרוס דק (כ 1)11 קילו קישואים,מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל חתוך אנכית (על 1 בינוני)בצל חתוך אנכית (על 1 בינוני)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש46-inchs(6 אינץ') פיטאס רך מחיטה מלאה, לחתוך לחצי(6 אינץ') פיטאס רך מחיטה מלאה, לחתוך לחצי2עגבניות שזיף, פרוסות דקעגבניות שזיף, פרוסות דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, פרוס דקחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% יוגורט בסגנון יווני (כגון Fage)2% יוגורט בסגנון יווני (כגון Fage)

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.