קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות9
ציון בריאות3
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
מגזין

Tamales קינוח תפוח מתוק

Tamales קינוח תפוח מתוק
קינוח מתוק תפוח Tamales דורש על 1 שעה ו -50 דקות מההתחלה ועד הסוף. זה מתכון ללא גלוטן משמש 9 . מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 692 קלוריות. זה מובא לך על ידי Food.com. אם יש לכם מיץ תפוחים חם, מלח, גבינת שמנתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular עצום כל כך של 36%. נסו קינוח תפוחים קינמון אפוי עם קרום קרקר גרהם מתוק, גבינה עם Tamales צ'ילה קלוי: Tamales de Queso con Rajas, ו Tamales Santafereños o Bogotános (Santa Fe Region Tamales) (מתכונים דומים).

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוחים חםמיץ תפוחים חם9largesבישול תפוחים (כגון סבתא סמית)בישול תפוחים (כגון סבתא סמית)1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(יכול להיות או להרחיק)תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי18קליפות תירס מיובשותקליפות תירס מיובשות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת שמנת, מעט מרוכךגבינת שמנת, מעט מרוכך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים מוזהבים (אופציונלי)צימוקים מוזהבים (אופציונלי)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיד מאסה קרינהמיד מאסה קרינה1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה לא מלוחה, מעט מרוכךחמאה לא מלוחה, מעט מרוכך9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגלידת וניל (אופציונלית)גלידת וניל (אופציונלית)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים4(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.