קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Toffee Cherry Butter Tarts

Toffee Cherry Butter Tarts
עוגת טופי עם חמאת דובדבנים יכולה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 437 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. . אם יש לכם ביצים, חמאה, דובדבנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. עם כפית ציון של 15% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגות טופי דביקות, עוגות דובדבנים, ו קל עוגות דובדבנים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות F (230 מעלות C). ריססו 12 קופסאות טארט בגודל 3 אינץ ' עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מרדדים את קרום העוגה על משטח מקומח קלות לחתוך שנים עשר עיגולים 4 אינץ ' עם חותך עוגייה, rerolling שאריות במידת הצורך. טרטר טינס קו עם עיגולים מאפה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
עוגיותעוגיות
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
3
מקציפים ביצים, סוכר חום, חומץ, ווניל יחד בקערה עד חלקה; מערבבים חמאה מומסת, דובדבנים, ואגוזי מלך. מלא קונכיות טארט 2/3 מלא עם תערובת חמאה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
טארט קונכיותטארט קונכיות
דובדבניםדובדבנים
ונילוניל
חומץחומץ
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
אופים בתנור שחומם מראש במשך 10 דקות. הפחת את טמפרטורת התנור ל-350 מעלות צלזיוס (180 מעלות צלזיוס) והמשיך לאפות עד שהקרום מוזהב ומילוי מבעבע, כ-20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר טארטים מהתנור; מפזרים באופן שווה עם חתיכות טופי. להחזיר טארטים לתנור; אופים עד חתיכות טופי הם פשוט נמס, על 5 דקות. מגניב על מתלה תיל, כ -15 דקות. בעדינות להרים טארטים מ פחיות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות טופיחתיכות טופי
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור