קושיבינוני
מוכן ב27 דק.
מנות27
ציון בריאות1
מגזין

VELVEETA Jalapeno ממולא המבורגרים

VELVEETA Jalapeno ממולא המבורגרים
VELVEETA Jalapeno ממולא המבורגרים עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון זה מספק 27 מנות. עם 43 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך צ'ילי, עלי חסה, jalapeno velveetaâ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 27 דקות. נסו Jalapeno ו צ'דר ממולאים המבורגרים טורקיה, המבורגרים ממולאים Jalapeño עם קטשופ פלפל קלוי, ו גבינה מכוסה, בייקון עטוף Jalapeno המבורגרים עם מיונז חלפיניו קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
צור בשר לשמונה קציצות דקות. כף 1 כף. של צ ' ילי על מרכז של כל אחד מארבעת הקציצות; העליון כל אחד עם פטי השני. קמצוץ קצוות של קציצות יחד לאטום.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2
מבשלים במחבת nonstick על חום בינוני-גבוה 6 עד 8 דקות. בכל צד או עד מבושל דרך (160F). למעלה עם VELVEETA; כיסוי. מבשלים 30 שניות נוספות. עד 1 דקות. או עד VELVEETA נמס.
מרכיבים שתצטרך
גבינת Velveetaגבינת Velveeta
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
למלא לחמניות עם חסה והמבורגרים.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Totus Tuus Cava עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Totus Tuus Cava
Totus Tuus Cava
Totus Tuus Cava מציג ניחוחות בהירים של אפרסק, לימון, גרידת תפוזים, עם מגע של שוש. היין מרוכז, מישוש וצפוף בפה, עם אופי רך, סלעי לטעמי ההדרים, הפרי הבור והאניס שלו. מראה עושר וחיות בפה והגימור הבהיר ארוך.