קושימומחה
מוכן ב1 ש, 26 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

Voskos יוגורט יווני עוגה פאונד

Voskos יוגורט יווני עוגה פאונד
זה עובד טוב כמו קינוח זול. אם יש לכם אגוז מוסקט, גרידת לימון, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו שום קלוי & Voskos יוגורט יווני ניפץ תפוחי אדמה, Meyer Lemon - יוגורט יווני עוגה יבשה עם ציפוי שוקולד-יווני יוגורט, ו יוגורט יווני עוגת לירה לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. גריז וקמח 8 1/2 על ידי 4 1/2 מחבת כיכר מתכת אינץ 'או קו בפנים עם nonstick foil.In קערת ערבוב גדולה, לשלב קמח, שניהם סוכרים, מלח, סודה לשתיה, ג' ינג ' ר ואגוז מוסקט. מערבבים היטב.הפוך באר עמוקה במרכז תערובת הקמח ולהוסיף את היוגורט, שמן, גרידת לימון, מיץ לימון, וניל וביצים.עם כפית ערבוב גדולה (אני אוהב להשתמש מגרד סיליקון חובה כבדה), לערבב את החומרים הנוזליים יחד בבאר, ולאחר מכן לערבב את החומרים יבשים לנוזל ולהמשיך ערבוב עד מעורבב. אל תכה יותר מדי.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(קיבלר)(קיבלר)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מעבירים את הבלילה למחבת ואופים על מתלה מרכז כ 1 שעה ו 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
בואו להתקרר לחלוטין במחבת.כאשר מגניב, להכין הדובדבן על ידי ערבוב כל מרכיבי הדובדבן יחד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
טפטוף מעל עוגה ולתת להגדיר.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוז בקלילותסוכר חום ארוז בקלילות2(יכול להיות או להרחיק)חמאה מומסתחמאה מומסת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)193אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות קמח לכל המטרה1/2 כוסות קמח לכל המטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני Voskos (מקורי), טמפרטורת החדריוגורט יווני Voskos (מקורי), טמפרטורת החדר0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)כפיות ארוזות גרידת לימוןכפיות ארוזות גרידת לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורר טרי (אופציונלי)אגוז מוסקט מגורר טרי (אופציונלי)1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות