קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

אבוקדו סלסה

אבוקדו סלסה
אבוקדו סלסן הוא הר ד ' אובר שמשרת 4. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 54 גרם שומן, ובסך הכל 631 קלוריות. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשם מתכון זה. מתכון זה מכלמתכונים דורשים מלח, זיתים, בצל ושום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 75%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אורו סלסה ורדה עוף אנצ'ילדות עם אננס אבוקדו סלסה, חזיר פריך עם סלסן אבוקדו וסלסת עגבניות, ו סלסה טאקרה-סלסת אבוקדו צ'יפוטלה מעושנת.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים תירס, זיתים, פלפל אדום ובצל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
זיתיםזיתים
בצלבצל
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה קטנה מערבבים שום, שמן זית, מיץ לימון, חומץ סיידר, אורגנו, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים לתערובת התירס וזורקים לציפוי. מכסים ומצננים במקרר 8 שעות, או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
4
מערבבים אבוקדו לתערובת לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -400 דולר.
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייר לעצב את' לה קוב סיידה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין באה לידי ביטוי בתווים עוקבים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לסוויטריטיף. הדרים ופירות לבנים שלה ואת האיזון המדהים שלה נתמך על ידי תסיסה עדינה, להפוך אותו ליווי אידיאלי עופות ודגים הטובים ביותר.