קושימומחה
מוכן ב35 דק.
מנות84
ציון בריאות0
מגזין

אבני חן דלעת חלבית

אבני חן דלעת חלבית
חלבית דלעת אבני חן לוקח מסביב 35 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 84 מנות עם 46 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. 51 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה מ טעם הבית דורש סודה לשתייה, שמן קנולן, ציפוי גבינת קצפת וקינמון טחון. עם כפית ציון 11%, המנה הזו לא כל כך גדולה. מתכונים דומים: מאפינס דלעת חלבית, עוגת דלעת חלבית, ו עוגיות דלעת חלבית.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת העוגה, הדלעת, הביצים, השמן, הקינמון והסודה לשתייה; מקציפים במהירות נמוכה למשך 30 שניות. מקציפים על בינוני במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
סוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכרסוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכר
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
(קיבלר)(קיבלר)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מלא כוסות מאפינס מיניאטוריות מרופדות בנייר שני שליש מלאות.
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
3
אופים בחום של 350 כ-12-16 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין. עוגות פרוסט.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.