קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות3
ציון בריאות11
מגזין

אגס עלומה כתום צרפתי (Poire Avec Orange)

אגס עלומה כתום צרפתי (Poire Avec Orange)
אגס עלומה כתום צרפתי (Poire Avec כתום) עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. מנה אחת מכילה 503 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. אם יש לכם סוכר חום, n קינמון, [לא עיסת] מיץ תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: אגסים עלומים כתום צרפתי (Poire Avec Orange), אגס, פואר, ו סקל אגס טארט עם פואר ויליאם קרם.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות שאטו לה גרנג ' קלינט בורדו Superiore. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
מטרתנו בכל שנה היא ליצור יין טבעי, מקסים, מורכב, מאוזן היטב, עם אישיותו, הנציג הטוב ביותר של הבציר שאנחנו יכולים לעשות עם הטרואר שלנו.