קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות75
מגזין

אומצות סלמון מזוגגות סויה

אומצות סלמון מזוגגות סויה
סטייקים סלמון מזוגגים סויה נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 261 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לך זנגביל, דבש, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. מתכונים דומים: אומצות סלמון מזוגגות מיסו, אומצות סלמון מזוגגות מיסו, ו אומצות סלמון מזוגגות מיסו.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.