קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות13
מגזין

אורגון מופולטה

אורגון מופולטה
אורגון מופולטה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 21 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 449 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר, שמן צמחי, סלרי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. עם כפית ציון 49%, המנה הזו מוצקה. נסו אורגון סלמון קציצות, אורגון טונה נמס, ו אורגון טונה נמס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את 10 המרכיבים הראשונים; מצננים לפחות 8 שעות, תוך ערבוב מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
חותכים פרוסה דקה מהחלק העליון של הלחם; חלול את החצי התחתון והשאיר 1 אינץ'. מעטפת. (מחק לחם שהוסר או שמור לשימוש אחר.)
מרכיבים שתצטרך
אחוז שומןאחוז שומן
3
מסננים 1/4 כוס נוזלים מתערובת הפירות; מברישים על פנים קליפת הלחם. בתחתית קליפת הלחם, שכבה מחצית מהחזיר, 1-1 / 4 כוסות תערובת פירות, גבינה, תערובת פירות שנותרה ובשר חזיר שנותר. החלף את הלחם העליון לעטוף בחוזקה עם עטיפת פלסטיק. צמרמורת לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
אחוז שומןאחוז שומן
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
4
מוציאים מהמקרר 30 דקות לפני ההגשה.
5
חותכים לטריזים.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוז 'י וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לקאג' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. שמונים וארבע אלברינו עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שמונים וארבע אלברינו
שמונים וארבע אלברינו
"עצום את עיניך והניחוחות והטעמים של היין הזה לוקחים אותך למטע הדרים שטוף שמש בפריחה. בכוס תערובת בהירה ועסיסית של פריחת לימון, משמש, יערה, קליפת תפוז, פפאיה, ונגיעה נעימה של מינרליות צפחה רטובה."- אליאס פרננדז, יינן