קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות7
ציון בריאות18
מגזין

אורז גרמני

אורז גרמני
המתכון אורז גרמני יכול להתבצע בערך 1 שעה ו 5 דקות. מתכון זה משמש 7. למנה העיקרית הזו יש 719 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 37 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי האוכל האירופי. 33 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו כרוב כבוש, בצל, צימוקים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 72%, המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט אורז גרמני חם, פנקייק גרמני, ו סאורברטן הגרמני.

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית, מחממים את שמן הזית, ומבשלים את הברטוורסט העור עד להשחמה, שוברים את הנקניקיה לגושים בזמן שהיא מתבשלת, כ -10 דקות. מערבבים פנימה את הבצל והשום, ומבשלים עד שהבצל שקוף, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
יכול כרוב כבוש, שטוף, מרוקן וקצוץיכול כרוב כבוש, שטוף, מרוקן וקצוץ
שמן זיתשמן זית
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים פנימה זרעי שומר וכרוב כבוש עם מיץ, ומאפשרים לתערובת לטגן במחבת במשך 2 דקות ללא ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומרזרעי שומר
כרוב כבושכרוב כבוש
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים פנימה את בסיס האורז והמרק, ומערבבים עד שהאורז נצבע ובסיס המרק משולב, כ -2 דקות נוספות. מערבבים מים, פלפל שחור וצימוקים ומביאים לרתיחה; מבשלים 5 דקות תוך ערבוב תדיר. מנמיכים את האש לרתיחה, ומבשלים עד שהאורז רך וכמעט כל המים נספגים, כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
צימוקיםצימוקים
מיםמים
מרקמרק
אורזאורז