קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות3
ציון בריאות19
מגזין

אורז חום עם צימוקים ותבלינים

אורז חום עם צימוקים ותבלינים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל צימוקים ותבלינים אורז חום. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 376 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עלי דפנה, מרק עוף, חמאה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. . זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. , שהוא מוצק. נסו פודינג אורז צימוקים חום, 10 דקות קינמון צימוקים אורז חום דייסה, ו ריזוטו אורז חום (ומדוע אורז חום עדיף על אורז לבן) (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא אורז חום, מרק עוף, חמאה, עלה דפנה לרתיחה בסיר על חום גבוה. להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד האורז הוא מכרז, 45 עד 50 דקות; להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אורז חוםאורז חום
עלי דפנהעלי דפנה
חמאהחמאה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בינתיים, מחממים את שמן הירקות במחבת מעל חום בינוני גבוה. מערבבים בצל וג ' ינג ' ר; לבשל ומערבבים עד הבצל מתחיל חום על הקצוות, על 3 דקות. מערבבים בכמון וכוסברה, ולאחר מכן מערבבים את הסלרי והצימוקים. להפחית את החום בינוני, ומבשלים עד הסלרי הופך רך, על 5 דקות. לאחר מוכן, מערבבים את תערובת הבצל לתוך האורז המבושל יחד עם רוטב הסויה; העונה לפי הטעם עם פלפל.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
אורז מבושלאורז מבושל
כוסברה.כוסברה.
רוטב סויהרוטב סויה
צימוקיםצימוקים
סלריסלרי
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)3ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טרי לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוס דקסלרי פרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים ללא גרעיניםצימוקים ללא גרעינים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות