קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות76
מגזין

אורז מטוגן תאילנדי

אורז מטוגן תאילנדי
אורז מטוגן סרטנים תאילנדים יכול להיות רק ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian מתכון שחיפשת. במנה עיקרית זו יש 739 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 213 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. אם יש לך שעועית, בזיליקום, רוטב דגים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית מתכונים דומים: אורז מטוגן תאילנדי, אורז מטוגן תאילנדי כוכב תאילנדי, ו אורז מטוגן תאילנדי.

הוראות

1
מחממים את השמן בווק ומטגנים את הפלפל, את הלבן של הבצל ואת הברוקולי לכמה דקות כדי לרכך. מערבבים את הדבק קארי וסרטנים, ומבשלים 1 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
מוסיפים טיפת מים, ואז מתפוררים באורז הקוקוס, שוברים אותו בכפית. עצה באפונה, נבטי שעועית וירקות של הבצל, ומערבבים עד שהכל התחמם דרך, ולאחר מכן להוסיף את הבזיליקום ורוטב דגים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
רוטב דגיםרוטב דגים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ירוקירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אורז מטוגן בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.