קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

אורז מלוכלך עם נקניק מעושן

אורז מלוכלך עם נקניק מעושן
אורז מלוכלך עם נקניק מעושן יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 436 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו קאיין, שום, עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כמה אנשים ממש אהבו את המנה הזו. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. נסו אורז מלוכלך עם נקניק מעושן ובייקון, נקניק מעושן ואורז מלוכלך במיה, ו אורז מלוכלך עם שעועית ונקניקיות Andouille (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
הפוך את האורז, בסיר בינוני לשלב את האורז ואת ציר עוף. מביאים לרתיחה, להפחית את החום ומבשלים עד שכל המניה נספגת לתוך האורז, כ 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
בינתיים מחממים שמן במחבת סאוט כבדה מעל חום בינוני-גבוה. תחמם את הנקניק. לאחר השחמה, להוסיף את השום, בצל, סלרי ופלפל ירוק. מבשלים עד מתרכך, על 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
מלח ופלפלמלח ופלפל
נקניקנקניק
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
להוסיף 1 ציר עוף כוס קאיין. לבשל עד המניה צמצמה קצת.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
5
מוסיפים את האורז והפטרוזיליה המבושלים ומערבבים היטב. טעם ועונה עם מלח ופלפל, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אורז מבושלאורז מבושל
פטרוזיליהפטרוזיליה

יין מומלץ: יין ורדים, אלברינו, סוביניון בלאן

יין רוזה, אלברינו וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אורנים רוח רפאים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
אורני רוח הרפאים שלנו Zinfandel תערובות פירות מסן חואקין, סונומה ומחוזות אגם כדי להדגיש את הטוב ביותר של מה כל אחד מאותם מחוזות פנומנלי ייצור זינפנדל יש להציע. 2014 זינפנדל נפתח עם ניחוחות עשירים ומורכבים של ריבת פטל בשלה, פלפל סדוק אלון קלוי. על החיך, היין מציע טעמים עזים, ג ' אמיים של דובדבן שחור, בויזנברי, תבלין חום וקולה ממוסגרים במבנה שופע וגימור ארוך ורב שכבתי.