קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז סיר מאפין עוגה

אורז סיר מאפין עוגה
אורז סיר מאפין עוגה היא צמחוני קינוח. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 232 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך תפוח, סוכר, קינמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. . הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגת מאפין אוכמניות.

הוראות

1
לרסס קערת סיר אורז עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סיר אורזסיר אורז
קערהקערה
2
מערבבים קמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתייה, ומלח יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים פתיתי סובין, חלב, קינמון, אגוז מוסקט, ותמצית וניל יחד בקערה גדולה נפרדת; לאפשר פתיתי סובין לספוג מעט את החלב, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
פתיתי סוביןפתיתי סובין
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים ביצה ושמן לתערובת סובין; מערבבים לשלב. מערבבים קמח לתוך תערובת סובין עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוביןסובין
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
5
מקפלים בעדינות תפוח, בננה וצימוקים לבלילה.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
בננהבננה
תפוחתפוח
6
יוצקים לתוך סיר אורז מרוסס.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סיר אורזסיר אורז
7
מבשלים בסיר האורז במשך 3 מחזורים או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז העוגה יוצא נקי, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סיר אורזסיר אורז
קיסמיםקיסמים

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח קצוץתפוח קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננה חתוכה לקוביותבננה חתוכה לקוביות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפתיתי סובין, מרוסקיםפתיתי סובין, מרוסקים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב דל שומןחלב דל שומן2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן