קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

אורז פילאף

אורז פילאף
אורז פילאף יכול להיות רק ללא גלוטן וללא חלב מתכון שחיפשת. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 7 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 278 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. אם יש לכם ציר עוף, תיבול עופות, שמן זית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה בסביבות 35 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 44%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פילאף אורז צנוברים (פילאף אורז פיפסון), פילאף אורז ביתי (אורז-רוני בריא), ו פילאף אורז ביתי (אורז-רוני בריא).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר בינוני ומטגנים בצל ושום עד שהבצל מתחיל להיות שקוף.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים אורז ומערבבים לציפוי בשמן, בצל ושום, ונותנים לאורז "לצלות" קלות. מערבבים ציר עוף ותיבול עופות ומביאים לרתיחה. ואז מנמיכים את האש ומבשלים מכוסה עד שכל הנוזלים נספגים, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
ציר עוףציר עוף
שוםשום
בצלבצל
לחם סנדוויץלחם סנדוויץ
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
3
מסירים מהאש ואורז פתיתים.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן ברוט וינטג ' רוזאדו. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
חובבן מציצה ברונטית הארדקור רוסית העשרה
חובבן מציצה ברונטית הארדקור רוסית העשרה
קאווה פרימיום אלגנטית המציעה ניחוחות וטעמים של הדרים בהירים, יחד עם בועות עדינות ועדינות שהן סימן ההיכר של יין סופר-נוצץ.זיווגי אוכל: נברן ברוט רוזאדו זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים בטעם עשיר. קאווה זו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלות פנים ולאירועי "עמידה" אחרים.