קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

אטריות אסיאתיות

אטריות אסיאתיות
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכונים לתיבת המתכונים שלך, אטריות אסייתיות עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. זה הר ד ' אובר יש 467 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה האסיאתית הזו. 78 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם שמן שומשום, עלי כוסברה, פתיתי פלפל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית ציון 81%, המנה הזו סופר. מתכונים דומים: חמישה קרעים אטריות אריכות ימים לשנה החדשה מ ' אטריות אסיאתיות קלות, אטריות אסיאתיות, ו אטריות אסיאתיות.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מקציפים בקערה קטנה מיץ ליים, חומץ אורז, כוסברה, ג ' ינג ' ר, שום, דבש, שמן שומשום ופתיתי פלפל. מכינים אטריות אורז לפי הוראות החבילה; מסננים ומצננים במהירות בקערת מי קרח. לאחר ניקוז טוב, זורקים אטריות בקערה גדולה עם גזר, בצל ירוק, מלפפון ובוטנים ויוצקים רוטב מעל.
מרכיבים שתצטרך
אטריות אורזאטריות אורז
חומץ אורזחומץ אורז
מיץ לייםמיץ ליים
שמן שומשוםשמן שומשום
מיםמים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלפפוןמלפפון
בצל ירוקבצל ירוק
פסטהפסטה
בוטניםבוטנים
גזרגזר
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מערבבים היטב. להגשה מניחים בקערות הגשה ומעליהם ערימת סלק.
מרכיבים שתצטרך
סלקסלק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ג ' יי לוהר אסטייטס ביי מיסט ווייט ריזלינג. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -10 דולר.
ג ' יי לוהר אסטייטס ביי מיסט ריזלינג לבן
ג ' יי לוהר אסטייטס ביי מיסט ריזלינג לבן
בצבע קש חיוור, ריזלינג הלבן של ערפל המפרץ שלנו יש ניחוחות פרחוניים מפתים עם משמשים ירוקים ופירות תפוח פיפין. הניחוחות מורחבים על החיך, מוסיפים פריחת תפוז וליצ ' י. עם 2.56% סוכר שיורי המאוזן על ידי החומציות הפריכה הטבעית והשפריץ מתסיסה קרירה ארוכה, ריזלינג הלבן הוא יין מרענן המסוגל להשלים את הטעמים התוססים של המטבח הפסיפי רים או לעמוד בפני עצמו כאפריטיף.