קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

איבודי סהר Cajun

איבודי סהר Cajun
המתכון Cajun Crescent Turnovers יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 23 דקות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 386 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו תיבול קריאולי, פלפל קאיין, רוטב ווסטרשייר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו רוטב ברביקיו Cajun Rajun-בתוך קניונים רבים מסעדות Cajun Rajun, הם מגישים מנגל בהשראה Cajun, נראה לך איך לעשות את הרוטב, פילסברי ® לחמניות ארוחת ערב בצורת חצי סהר בקירור או פילסברי ® קרסנט יצירות ™ גיליון בצק מקורר, ו איבודי תפוחים (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1-1/2 כוסות עוגיות1-1/2 כוסות עוגיות1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי, קצוץסלרי, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחמניות סהרלחמניות סהר1ביצה, הוכהביצה, הוכה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות, קצוץפטריות, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץבצל, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר, שטוף היטבאורז בר, שטוף היטב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino
Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino
של צהוב חיוור מאוד אלגנטי זה Albariño יש אף טרי ותוסס המזכיר פירות טרופיים עם הדרים עדינים ופרחים הערות. בפה, יש גוף עגול וטרי עם שילוב של תמיסת מלח ומינרלים המספקים מושג בולט של טרואר.