קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

אידיוט חזיר & אננס קבבוני

אידיוט חזיר & אננס קבבוני
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל חזיר אידיוט & אננס קבב. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 25 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 255 קלוריות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 4 . צאו לחנות והרימו בצל, שורש ג'ינג'ר, פלפל ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. כדי להשתמש במיץ התפוזים תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם שזיף שרברט עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 67%. ציון זה מוצק. נסו אידיוט חזיר פילה עם אננס סלסה, אידיוט חזיר פילה עם אננס סלסה, ו אידיוט חזיר פילה עם אננס-שזיף להתענג עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במעבד מזון, שלב את 17 המרכיבים הראשונים; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מעבירים לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; הוסף חזיר. אטמו את השקית והפכו למעיל; מכניסים למקרר למשך 3 שעות לפחות.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
מסננים וזורקים את המרינדה. על ארבעה שיפודי עץ מתכתיים או ספוגים, השחילו לסירוגין את החזיר, האננס והפלפלים. גריל, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 ב. מהאש למשך 10-15 דקות או עד שהבשר רך, הופך מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(יכול להיות או להרחיק)gingerroot טרי טחוןgingerroot טרי טחון2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי טחוןטימין טרי טחון2שיני שום, קלופיםשיני שום, קלופים1גדולפלפל ירוק, חתוך לחתיכות 1 אינץפלפל ירוק, חתוך לחתיכות 1 אינץ2קבוצותבצל ירוק, קצוץ גסבצל ירוק, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1פלפל habanero, חצוי וזרעפלפל habanero, חצוי וזרע0(יכול להיות או להרחיק)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס2(חוֹרֶף)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול unsweetened אננס נתחים, סחוטיכול unsweetened אננס נתחים, סחוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר פילה, לחתוך לחתיכות 1 אינץבשר חזיר פילה, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1גדולפלפל אדום מתוק, לחתוך לחתיכות 1 אינץפלפל אדום מתוק, לחתוך לחתיכות 1 אינץ2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן