קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות44
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

איימי פו ' אדם שעועית ירוקה ונקניק צלחת

איימי פו ' אדם שעועית ירוקה ונקניק צלחת
פו של איימי' אדם שעועית ירוקה צלחת נקניק יכול להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמאפ ושלם 30 כולל 329 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. אם יש לכם שעועית, תפוחי אדמה, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 12 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו -20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מעולה של 91%. נסו נקניק איטלקי ושעועית ירוקה, הדפסה: אחד מחבת בטטה, עוף נקניק, ושעועית ירוקה-מטבח רזה, ו שעועית ירוקה עם שעועית שחורה מותססת ~ המכונה שעועית ירוקה מלוכלכת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את השעועית הירוקה בסיר גדול עם מכסה או סיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
יוצקים מים על השעועית לכיסוי; מערבבים מלח. מביאים לרתיחה על אש בינונית, מנמיכים את האש לנמוכה, מכסים ומבשלים עד שהשעועית רכה מאוד, 3 עד 4 שעות; מוסיפים מים לאורך כל זמן הבישול לפי הצורך כדי לשמור על לחות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
מלחמלח
3
מוסיפים את הנקניקייה המעושנת ותפוחי האדמה; מכסים ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים מאוד והשעועית ותפוחי האדמה ספגו את הטעם המעושן של הנקניקיה, כ -2 שעות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
נקניק מעושןנקניק מעושן
תפוח אדמהתפוח אדמה
נקניקנקניק
שעועיתשעועית