קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות13
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

איך לעשות שמנת של מרק כרובית

איך לעשות שמנת של מרק כרובית
איך להכין שמנת של מרק כרובית יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 266 קלוריות. . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו מלח, תפוח אדמה חלוד, גרידת לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: הקרם של מרק ארטישוק של מאסון-מכינים את המרק המיוחד הזה בבית, קרם של מרק כרובית אני, ו מרק כרובית שמנת.

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר על אש בינונית. מבשלים ומערבבים בצל וסלרי בשמן החם עד שקוף, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
סלריסלרי
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים שום ומלח, ומערבבים במשך 1 דקה. מערבבים תפוחי אדמה, כרובית, מרק עוף, ומים. מביאים לרתיחה, להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים עד כרובית הוא רך ותפוחי אדמה מנופצים בקלות על הצד של הסיר, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
כרוביתכרובית
תפוח אדמהתפוח אדמה
שוםשום
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מחית את המרק באמצעות בלנדר טבילה עד חלקה. להפחית את החום נמוך, העונה עם פלפל קאיין ומלח.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
מלחמלח
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
4
יוצקים שמנת ומערבבים עד התחמם. מתבלים עם יותר מלח במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
מלחמלח
5
מבשלים בייקון במחבת מעל חום בינוני עד פריך, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להעביר בייקון מבושל לצלחת מרופדת נייר מגבת לנקז. לזרוק פירורי לחם בשומן בייקון הנותר במחבת, ולבשל על אש נמוכה עד קלוי ופריך. מערבבים בגבינה וממשיכים לבשל עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
בייקון מבושלבייקון מבושל
פירורי לחםפירורי לחם
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
7
מעבירים לקערה ומגניבים לטמפרטורת החדר. מערבבים בייקון, גרידת לימון ופטרוזיליה. זרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מגישים מרק מעוטר בגרמולטה בייקון מעל.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
מרקמרק

מרכיבים

4רצועותבייקון, קצוץבייקון, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם טרייםפירורי לחם טריים2עץכרובית, cored ומופרדת לפרחיםכרובית, cored ומופרדת לפרחים1צביטהפלפל קאיין, או יותר לפי הטעםפלפל קאיין, או יותר לפי הטעם1צלעסלרי, קצוץסלרי, קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלה שטוח איטלקיפטרוזיליה קצוצה עם עלה שטוח איטלקי3ציפורןצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)11 קילו קישואים,כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1בצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת פרמזן מגוררת היטב-רג'יאנוגבינת פרמזן מגוררת היטב-רג'יאנו1גדולתפוחי אדמה russet, קלופים לרבעיםתפוחי אדמה russet, קלופים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב