קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

אין שום דבר Butta עוף כנף

אין שום דבר Butta עוף כנף
צריך ללא גלוטן ומתאבן דל פחמימות,? אין דבר שכנף עוף בבוטה יכולה להיות מתכון מדהים לנסות. מנה אחת מכילה 759 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 59 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-17 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו כנפי עוף, חמאה, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. נסו אין דבר כזה מקלות עוף, כנפיים חמות שום Butta, ו כוסות חמאת בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערה בינונית, לשלב את כל התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הסר ושמור 2 כפות של התערובת. יש לשטוף את הכנפיים ולייבש.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
4
מוסיפים את הכנפיים לקערה עם תערובת התבלינים ומערבבים היטב את המעיל. מכסה באופן רופף ומקרר במשך 1 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מחממים את הגריל לחום בינוני גבוה בחום ישיר ועקיף או מחממים את התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
6
עבור הגריל: לבשל את הכנפיים על חום ישיר עד שהם טובים ופריכים, על 15 עד 25 דקות. להפוך אותם ולשים אותם על חום עקיף, פונה לעתים קרובות, לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
שיטת תנור: קו תבנית אפייה עם מתלה חוט nonstick. מסדרים את הכנפיים על המדף ואופים אותם במשך 45 עד 55 דקות, פונים באמצע.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
8
בעוד הכנפיים צלייה, בסיר בינוני על חום בינוני גבוה, להוסיף את שמן זית, שום חלפיניו.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שוםשום
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
לטגן במשך 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
10
הוסף את שמורות 2 כפות של תערובת התבלינים ו 12 אונקיות של רוטב חריף. מביאים לרתיחה, מוסיפים את החמאה, חומץ ומיץ ליים. החזק חם עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב חריףרוטב חריף
חומץחומץ
חמאהחמאה
11
כאשר מוכן לשרת, להוסיף את הכנפיים לקערה גדולה, לשפוך את הרוטב ולזרוק.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)תערובת תבלין שמורה, מלמעלהתערובת תבלין שמורה, מלמעלה4(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2קילוגרםכנפי עוף, מחולקות לכנפיים ותיפופיםכנפי עוף, מחולקות לכנפיים ותיפופים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל יבשחרדל יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמוצים כשריםחמוצים כשרים2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1חלפיניו, טחוןחלפיניו, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב פלפל חריף (מומלץ: רוטב חריף קריסטל)רוטב פלפל חריף (מומלץ: רוטב חריף קריסטל)1(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.