קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

אמהות לטבול שרימפס

אמהות לטבול שרימפס
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו לטבול שרימפס לאמהות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 73 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שרימפס גודל. מסננים, רגיל, ג'לטין נוקס, ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 22%, המנה הזו לא כל כך אדירה. נסו אמהות גיליון פאי תפוחים, אמהות קציץ בשר, ו 3 אמהות ~ 3 מטבחים ~ 31 ימים עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת הוניג רתרפורד סוביניון בלאן. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -26 דולר.
שמורת הוניג רתרפורד סוביניון בלאן
שמורת הוניג רתרפורד סוביניון בלאן
חומציות בהירה ורעננות פריכה, עם טעמים של אפרסק עסיסי, פסיפלורה ואשכולית-כמו גם ניחוחות מפתים של יסמין וגרידת לימון. בעל גוף בינוני, עם גימור מתמשך.תערובת: 91% סוביניון בלאן, 8% סמיון, 1% מוסקט