קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות66
מגזין

אמנון מצופה עשב עם לימון

אמנון מצופה עשב עם לימון
אמנון מצופה עשב עם לימון הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 404 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 11 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם עשבי תיבול, מלח ופלפל כשרים, פילה אמנון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: לימון, שום ועשב אמנון, פרמזן מצופה אמנון, ו קארי מצופה אמנון.

הוראות

1
דק לגרר את ההתלהבות מן הלימון, ולאחר מכן לחתוך את הלימון ברבעים ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
קליפות מלימוןקליפות מלימון
2
מערבבים את עשבי תיבול וגרידת לימון על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
3
מפזרים את הפילה עם 3/4 כפית מלח ו1 / 4 כפית פלפל ומעיל את שני הצדדים של כל פילה עם עשבי תיבול, לחיצה עליהם כך שהם לדבוק. במחבת גדולה (12 אינץ') nonstick, לחמם את השמן על חום בינוני עד חם. מבשלים את tilapia עד הבשר אטום ופשוט מבושל דרך, על 2 דקות בכל צד (לחתוך את החלק העבה של פילה כדי לבדוק).
מרכיבים שתצטרך
אמנוןאמנון
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מגישים את הטילפיה עם מגורי הלימון, עבור סחיטה ליד השולחן. (הערה: אם אתה מגיש את המנה הזו לחברה, אולי תרצה לחתוך פלחי לימון שלא נוצצו.)
מרכיבים שתצטרך
אמנוןאמנון
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1
גודל
2
בהתבסס על ארבע מנות, קלוריות
1
195, שומן
2
10, קלוריות שומן
1
85, שומן רווי
2
2, חלבון
3
26, שומן חד רווי
4
5, פחמימות
5
250, כולסטרול
6
90, סיבים
7
צילום: סקוט פיליפס
8
דרג מתכון זה וצפה בסקירות
1
1, שומן רב בלתי רווי
2
1, נתרן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

אמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו