קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות59
מגזין

אמנון עם תרד מוקפץ

אמנון עם תרד מוקפץ
אמנון עם תרד מוקפץ הוא מנה עיקרית המגישה 4. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 40 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 423 קלוריות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, פתיתי פלפל, תיבול, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטריאן דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 82%, המנה הזו יוצאת דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: תרד מוקפץ ואמנון, תרד מוקפץ ואמנון, ו אמנון מוקפץ עם רוטב דבש-בצל ירוק.

הוראות

1
מניחים ביצה בקערה רדודה. בקערה רדודה אחרת שלבו את פירורי הלחם, התיבול האיטלקי, 1/2 כפית מלח, אבקת שום ופפריקה. טובלים פילה בביצה, ואז תערובת פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
אבקת שוםאבקת שום
פירורי לחםפירורי לחם
פפריקהפפריקה
לחםלחם
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במחבת גדולה מבשלים פילה ב -3 כפות שמן על אש בינונית במשך 4-5 דקות מכל צד או עד להזהבה ודגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר ושמור על חום.
4
באותה מחבת מטגנים בצל בשמן שנותר עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
להוסיף שום; לבשל 1 דקה יותר. מערבבים פנימה את התרד, פתיתי הפלפל, הפלפל ושאר המלח. מבשלים ומערבבים 3-4 דקות או עד שהתרד נבול.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
שוםשום
פלפלפלפל
מלחמלח
6
מגישים עם פילה; מפזרים אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

אמנון עובד ממש טוב עם פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריג ' יו. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת שאמוני פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 54 דולר.
שמורת צ ' מוניקס פינו נואר
שמורת צ ' מוניקס פינו נואר
שמורת פינו נואר של שאמוני מציגה צבע אדום אודם, עם תווים של דובדבן, פירות יער אדומים פראיים, פלפל שחור כתוש, קינמון וסיגליות על האף. למרות המשרד במבנה אינטנסיבי ב הטעם, המרקמים רכים ועגולים, מתרחבים עם הזמן לשפע ואורך יוצאי דופן על החיך. זה צריך להגיע לשיא שלה בערך 5-8 שנים לאחר שחרורו.