קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

אמנון פיקטה עם אפוני Snap

אמנון פיקטה עם אפוני Snap
אמנון פיקטה עם אפונה Snap נטול גלוטן, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 416 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. גשו לסופר וקנו צלפים, אפונים, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 83%. מתכונים דומים: אמנון פיקטה עם אפוני Snap, Tilapia Piccata, ו אפונה הצמד סוכר ואפונה מתוקה עם ויניגרט שום צ'ילה חם.

הוראות

1
גריל חום. מקפלים ארבע חתיכות 18 אינץ ' ארוך של רדיד לשניים; להתפתח מעיל בפנים עם ספריי בישול. עונת אמנון עם 1/2 כפית מלח; מקום 1 פילה במרכז 1 חצי מכל פיסת נייר.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
אמנוןאמנון
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
2
מפזרים כל פילה עם 2 כפות מיץ לימון ו 1 כפית צלפים. לזרוק אפונה הצמד עם תפוחי אדמה ונשאר 1/2 כפית מלח; לחלק באופן שווה בין מנות. נקודה כל פילה עם 1 כף חמאה. מקפלים לסגירה crimp 2 צדדים של כל מנה, עוזב 1 צד פתוח; לשפוך 1/4 כוס יין לתוך כל מנה. Crimp צד שלישי של מנות לאטום; מקום על הגריל; סגור מכסה; לבשל עד packetsare מלא נפוח, 12 דקות. בזהירות לחתוך foilto פתוח.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
(צינור גדול)(צינור גדול)
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
3
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
4
עצמי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.