קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

אמפנדס דה פרה (מאפי אגס)

אמפנדס דה פרה (מאפי אגס)
Empanadas De Peras (מאפי אגס) עשוי להיות רק את אירופה מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 240 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חלמון ביצה, קינמון, מי קרח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו גבינת עיזים ומאפי אגס, Arrollado De Peras Y Frambuesas, ו Empanadas הודו ופירה תפוחי אדמה-Empanadas De Pavo (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. סנגרה דה טורו Tempranillo עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Sangre de Toro Tempranillo
Sangre de Toro Tempranillo
יין מלא אופי והוא גם חזק ואלגנטי. ניחוחות פרחוניים עדינים על רקע של פירות בשלים מאוד, אלון וכמהין. הטאנינים שלה יש מבנה פירותי, בשרני המתפתח נגיעות קטיפתי של עשן ותבלינים שנרכשו במהלך ההזדקנות.אידיאלי עם בשר, פאייה, ומושלם עם גבינות שמנת.