קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

אמפנדס קולומביאנה (פשטידות בשר קולומביאני)

אמפנדס קולומביאנה (פשטידות בשר קולומביאני)
גשו לסופר וקנו מים, שמן, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו אמפנדס קולומביאנית (Empanadas Colombianas), המבורגרים בסגנון קולומביאני (Hamburguesas Colombianas), ו כדורי בשר בסגנון קולומביאני (אלבונדיגס קולומביאנים) (מתכונים דומים).

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהוב מבושל מראש (masarepa)קמח תירס צהוב מבושל מראש (masarepa)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה1שן שום, טחוןשן שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד20ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן (לטיגון עמוק)שמן (לטיגון עמוק)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)פלפלים אדומים, קצוציםפלפלים אדומים, קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים20ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות1קוביות עוף (vegeta) או 1 קוביית מרק ירקות (vegeta)קוביות עוף (vegeta) או 1 קוביית מרק ירקות (vegeta)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (כמעט רותחים)מים חמים (כמעט רותחים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה לבנים, קלופים וחתוכים לקוביות קטנות מאודתפוחי אדמה לבנים, קלופים וחתוכים לקוביות קטנות מאוד

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. תווית ויינה הרמיניה ליידי הרמיניה Tempranillo עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
יין לכבוד אישה, נמרצת, לא קונפורמיסטית ונחושה, הרמיניה. היא עמלה ללא לאות לטובת הקהילה שלה לחקירה ומאתגרת את הנורמות שנקבעו של זמנה. כריזמטי, מחויב, חלוץ. Herminia, האישה כי השראה Bodegas Viña Herminia. צבע דובדבן בהיר ויפה. מאוד טרי ופירותי, עם ניואנסים וניל עדינים. עגול וחלק על החיך, עם טאנין רך ונעים. יין בלתי נשכח שנועד לעורר את הסיפורים המדהימים שלך וליצור רגעים בלתי נשכחים.