קושירגיל
מוכן ב42 דק.
מנות2
ציון בריאות19
מגזין

אסיה ברצינות: עובר דרך טכניקה

אסיה ברצינות: עובר דרך טכניקה
אם יש לך מלח, שמן, קורנפלור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. זה מובא לך על ידי אוכל רציני. מתכונים דומים: טכניקת החביתה הקלאסית של צ'יארלו, פאי תפוחים וטכניקת הסריג המעוותת - עוד פעם אחת, ו המבורגר עוף אסייתי עם מיונז לימון חריף וסלט אסייתי כבוש.

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Gewurztraminer, Chenin Blanc, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Zind-Humbrecht Gewurztraminer. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
Zind-Humbrecht Gewurztraminer
Zind-Humbrecht Gewurztraminer
האף הוא חריף מאוד, מראה הרבה ניחוחות אקזוטיים, ורדים ותבלינים, מושפע בבירור גם על ידי כרמי הגיר מ Wintzenheim. החיך מראה מבנה מפתיע וגימור יבש. הענבים היו בריאים מאוד, ולכן התסיסה הייתה יציבה וכמעט שלמה, אשר מתאים לסגנון זה של Gewurztraminer. זה כבר די פתוח אבל ייהנה מקצת זמן בבקבוק.סגנון זה של Gewurztraminer יהיה מושלם עם דגים בגריל או בשר לבן, ללכת טוב מאוד עם אוכל מעושן, מתכונים אסיאתיים וכל דבר שיכול להיות מסובך עם יינות.