קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות20
ציון בריאות6
מגזין

אפרסק וצ'ילי צ' אטני

אפרסק וצ'ילי צ' אטני
זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. אם יש לך סוכר חום, צ'ילי בגודל אגודל, אפרסק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו צ'ילי צ' אטני, מתוק אננס & צ'ילי chutney, ו עוף קוקוס עם צ'ילי משמש צ' אטני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה, מוסיפים את הבצל ומבשלים כמה דקות עד שמתחילים להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את שאר החומרים, מגבירים את החום ומערבבים כדי לפזר את הסוכר. להפחית את החום ומבשל, נחשף, עד שרוב הנוזל התאדה והאפרסקים התרככו זה ייקח בערך 45 דקות. בינתיים, לעקר את הצנצנות שלך (ראה עצה, להלן).
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
3
להעביר את chutney לצנצנות, לאטום ולהשאיר להתקרר לפני האוכל. את chutney ניתן לאחסן במקום יבש קריר עד 1 שנה. לאחר הפתיחה, לשמור במקרר ולאכול בתוך 4 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Segura Viudas Reserva Hereda Cava Brut עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
סגורה ויודה רזרבה תורשה קאווה ברוט יש ניחוחות פתיחה מעושנים קלות עם נגיעות של ביסקוויט ורמזים של דבש ועלי כותרת של פרחים. החיך הוא מעולה, פירותי, ומלא טעם, ומספק תחושה מענגת של שפע. תערובת: 67% Macabeo, 33% Parellada