קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות40
ציון בריאות7
מגזין

ארבע גבינות מקרוני וגבינה

ארבע גבינות מקרוני וגבינה
מקרוני וגבינה עם ארבע גבינות יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 40 מנות. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 168 קלוריות. גשו לסופר וקנו קמח, גבינת צ'דר, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. נסו שלוש גבינות מקרוני וגבינה תוצרת בית, מקרוני וגבינה טבעוני הטוב ביותר, ו מקרוני וגבינה טבעוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, מחממים את השמן עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים על חום מתון עד שקוף, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים את השום ומבשלים עד ריחני, 1 דקה. מערבבים את הקמח כדי להפוך את הדבק. בהדרגה לטאטא את החלב עד חלקה. מביאים לרתיחה, מקציפים, עד שהרוטב מתעבה. להפחית את החום נמוך ומבשלים, לטאטא לעתים קרובות, עד לא טעם floury נשאר, 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מוסיף את זרעי הסלרי, מייס, טבסקו וקיין. מערבבים בגבינות רק עד שהם נמסים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי סלריזרעי סלרי
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
רוטב טבסקורוטב טבסקו
מייס קרקעמייס קרקע
5
הסר מהחום ומתבל את הרוטב עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטברוטב
6
חמאה גדולה, צלחת אפייה רדודה. בסיר גדול של מים מלוחים רותחים, לבשל את קליפות פסטה עד כמעט אל דנטה, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
חמאהחמאה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
סירסיר
7
מסננים את הפסטה ומחזירים אותה לסיר. מערבבים ברוטב הגבינה עד משולב היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינהרוטב גבינה
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
להעביר את התערובת למנה מוכנה ולתת לעמוד במשך 20 דקות.
9
בינתיים, מחממים את התנור ל 42
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
אופים את הפסטה בשליש העליון של התנור למשך 25 דקות, עד שהיא מבעבעת ומתחילה להשחים. הפעל את המטגן ו לצלות את הפסטה במשך כ 1 דקה, עד שהוא משחימים ו פריך על גבי.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
11
תן למקרוני וגבינה לנוח במשך 10 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מקרוני וגבינהמקרוני וגבינה

מרכיבים

40ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי40ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה, למנהחמאה, למנה0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1(יכול להיות או להרחיק)זרעי סלריזרעי סלרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)מייס קרקעמייס קרקע2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות גבינת מונסטר, גרוסיםאונקיות גבינת מונסטר, גרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(בינוני) קונכיות פסטה(בינוני) קונכיות פסטה40ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק10 אונקיות גבינת צ'דר חדה במיוחד, מגורר10 אונקיות גבינת צ'דר חדה במיוחד, מגורר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות גבינה שוויצרית, גרוסיםאונקיות גבינה שוויצרית, גרוסים3(חוֹרֶף)טבסקוטבסקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת