קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

ארוחת בוקר גריסים

ארוחת בוקר גריסים
ארוחת בוקר גריסים דורש על 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? למתכון ללא גלוטן וצמחוני זה יש 227 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. הרבה אנשים מאוד אהבו את ארוחת הבוקר הזו. 101 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר חדה, מים, גריסים הומיני, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 22%. הציון הזה די גרוע. נסו ארוחת בוקר קצת גריסים, גריסים וירוקים ארוחת בוקר אופים, ו קרם מתוק ארוחת בוקר גריסים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים את המים והמלח לרתיחה בסיר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לטאטא את גריסים ולהמשיך לטאטא במשך 1 דקה. כשהתערובת מגיעה שוב לרתיחה, הופכים את האש לנמוכה. מערבבים לעתים קרובות, מבשלים 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מסירים את הגריסים מהאש ומוסיפים פלפל, חמאה וגבינה; מערבבים היטב. מערבבים עד שהחמאה והגבינה נמסים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
פלפלפלפל
גריסיםגריסים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות אגמים עתיקים כוכב סגול ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -12 דולר לבקבוק.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמש ואפרסקים לבנים נושאים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן על הסיום עם חומציות טבעית.