קושירגיל
מוכן ב36 דק.
מנות3
ציון בריאות21
מגזין

ארוחת ערב: קוריאני ברביקיו Bulgogi בשר

ארוחת ערב: קוריאני ברביקיו Bulgogi בשר
מתכון ארוחת ערב: קוריאני ברביקיו Bulgogi בשר מוכן תוך כ 36 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה אחת מכילה 521 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 3 מנות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-72 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו סוכר, שומשום, קימצ'י ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב האורז הלבן מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. נסו Bulgogi (ברביקיו בקר קוריאני), ארוחת ערב הלילה: japchae קוריאני (אטריות עם תרד, גזר, ובשר בקר), ו Bulgogi-בקר ברביקיו קוריאני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.