קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות50
אירועיםסופרבול
מגזין

ארטישוק חם-מטבל סרטנים

ארטישוק חם-מטבל סרטנים
ארטישוק חם-מטבל סרטן יכול להיות רק הר ד ' אובר אתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 26 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 391 קלוריות. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 33% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. גשו לסופר וקנו לבבות ארטישוק, אורגנו, תרד, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 72%. נסו מטבל סרטן ארטישוק, מטבל עוף חם בנאשוויל, ו תרד אבוקדו ומטבל ארטישוק עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה בינונית שלבו תערובת עוגת סרטנים, לבבות ארטישוק, תרד, שמנת חמוצה, פטרוזיליה, תיבול ו -1 / 4 כוס מהפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
תיבולתיבול
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
תרדתרד
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים היטב.
4
מעבירים את התערובת לתבנית אפייה רדודה ומעליהם יתרת גבינת הפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים 10 עד 12 דקות, עד שהטבילה חמה והגבינה מזהיבה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מגישים מטבל עם טריזי פיתה וירקות בצד (או קרקרים!).
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
קרקריםקרקרים
פיתהפיתה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
7
בקערה גדולה שלבו בשר סרטנים, שמנת חמוצה, שיבולת שועל, פירורי לחם, חרדל דיז ' ון, תיבול הרתחת סרטנים, אורגנו ופלפל שחור. מערבבים בעדינות את החומרים יחד, נזהרים לא לפרק את בשר הסרטנים.
מרכיבים שתצטרך
סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
פלפל שחורפלפל שחור
פירורי לחםפירורי לחם
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
בשר סרטניםבשר סרטנים
אורגנואורגנו
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק, מנוקז וקצוץלבבות ארטישוק, מנוקז וקצוץ1(יכול להיות או להרחיק)תיבול סרטן רתיחה (מומלץ: מפרץ הישן)תיבול סרטן רתיחה (מומלץ: מפרץ הישן)1(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תרד קצוץ קפוא, מופשר ומנוקז היטבחבילת תרד קצוץ קפוא, מופשר ומנוקז היטב11 קילו קישואים,שום ללא מלח ותיבול עשבי תיבולשום ללא מלח ותיבול עשבי תיבול1צביטהקמצוץ פלפל שחורקמצוץ פלפל שחור2(חוֹרֶף)שמנת חמוצה דלת שומןשמנת חמוצה דלת שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה דלת שומןשמנת חמוצה דלת שומן340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים טרי (או כמות שווה של בשר סרטנים גוש משומר)בשר סרטנים טרי (או כמות שווה של בשר סרטנים גוש משומר)2(יכול להיות או להרחיק)שיבולת שועל (רגיל או בישול מהיר)שיבולת שועל (רגיל או בישול מהיר)1(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר, מחולקפרמזן מגורר, מחולק2כיסי פיתה, חתוכים לחתיכות.כיסי פיתה, חתוכים לחתיכות.1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת עוגת סרטן, השמורה עוגות סרטנים או לראות מתכון להלןתערובת עוגת סרטן, השמורה עוגות סרטנים או לראות מתכון להלן6ריבס, קצוץ טרי או קפואירקות שונים (גזר גמדי, קישואים פרוסים, גבעולי סלרי)ירקות שונים (גזר גמדי, קישואים פרוסים, גבעולי סלרי)2(יכול להיות או להרחיק)פירורי לחם יבשים מתובליםפירורי לחם יבשים מתובלים