קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

באדאם (שקד) שרבט

באדאם (שקד) שרבט
באדאם (אלמונד) שרבט לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. לקינוח הזה יש 315 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם סוכר של קונדיטורים, שקדים טחונים, חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 32%, וזה לא כל כך סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: קפה קר ושרבט שקדים, שרבט פטל, אוכמניות ושקדים טעים, ו בדאם חלווה / איך מכינים בדאם חלווה / דיוואלי קל.

הוראות

1
מערבבים את החלב, השמנת, השקדים הטחונים, סוכר הקונדיטורים ומי הוורדים בבלנדר, ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה וחלקה, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ארוחת שקדיםארוחת שקדים
מי ורדיםמי ורדים
קרםקרם
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מגישים מעל קרח.
מרכיבים שתצטרך
קרחקרח

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור שרבט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.