קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות37
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
מגזין

בוריטו בריא באמצע השבוע

בוריטו בריא באמצע השבוע
בוריטו בריא באמצע השבוע עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את רפרטואר המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 22 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 230 קלוריות. אם יש לכם סלסה אהובה, גבינת צ'דר מופחתת שומן, פרחי ברוקולי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. נסו תבשיל אנצ'ילדה באמצע השבוע מהיר, מן היומיום בריא eCookbook, תרנגול הודו מהיר ראגו: רוטב בשר טעים בריא באמצע השבוע, ו בוריטו ארוחת בוקר בריא (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.