קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

בחוץ-המבורגרים עם קטשופ אדובו

בחוץ-המבורגרים עם קטשופ אדובו
בחוץ-בהמבורגרים עם קטשופ אדובו דורש סביב 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 52 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל 692 קלוריות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו פלפל, לחמניות, בשר בקר טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 65%, וזה טוב. נסו המבורגרים של הודו כוסברה עם קטשופ צ'יפוטלה, פנצ'טה-המבורגרים בקר עם קטשופ חזרת, ו המבורגרים שעועית שחורה עם קטשופ צ'יפוטלה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים את כל החומרים יחד ומניחים בצד.
1
מחממים את הגריל לבינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
בקערה שלבו את הצ ' דר והבצל. מניחים בצד עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים יחד את הבשר הטחון, הפלפל, המלח, השום, האורגנו, הכמון והביצה עד לאיחוד יסודי, אך לא עובדים יתר על המידה. יוצרים 4 כדורים בגודל שווה. משטחים כל כדור לעובי 1/4 אינץ 'ושמים כף כל אחד מהבצל והצ' דר באמצע. מקפלים את בשר ההמבורגר מעל הבצל והצ ' דר, סוגרים אותו היטב באמצע הבשר ויוצרים אותו בחזרה לכדור. משטחים לקציצות המבורגר בעובי 3/4 אינץ'. גריל במשך 5 עד 6 דקות הופך רק פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
אורגנואורגנו
שוםשום
פלפלפלפל
כמוןכמון
בצלבצל
בשרבשר
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
צולים את הלחמניות על הגריל על אש עקיפה.
מרכיבים שתצטרך
לחם סנדוויץלחם סנדוויץ
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מוסיפים את ההמבורגרים ללחמניות ומגישים עם הקטשופ.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
גלולגלול

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

בורגר עובד ממש טוב עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. אתה יכול לנסות את טייטינגר ברוט לה פרנסז ( מגנום). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-160 דולר לבקבוק.
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
שמפניה זו היא תערובת של כ -30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו -60% מהסך הכל, מכמה יבולים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.