קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

ביזי בלה

ביזי בלה
ביסי בלאן נטול גלוטן, וצמחוני מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 18 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 542 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם מים, קוקוס, אבקת כורכוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב tamarind אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes Anti-Valentine ' S Day כקינוח. נסו Risi e Bisi, Risi E Bisi, ו Risi E Bisi (מתכונים דומים).

הוראות

1
יבש צולים את כל החומרים עבור מסאלה עד הזהב & פולטת ארומה.
2
הסר והנח בצד. לעשות את אותו הדבר עבור קוקוס מגורר, טוסט עד שהוא הופך גוון חום אדמדם.
מרכיבים שתצטרך
3
שלב & לטחון כדי להדביק באמצעות מעט מים לפי הצורך
מרכיבים שתצטרך
4
לשטוף את האורז & אפונה יונה מיובשת.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף ~ 3 כוסות מים ומבשלים עד אפונה יונה מבושלים היטב & פירה. סיר לחץ הוא אידיאלי עבור זה. הגדר בצד
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים את הגהי במחבת תנור הולנדית גדולה, מוסיפים את החרדל, ציפורן וקינמון, כאשר זרעי החרדל מגמגמים, מוסיפים את עלי הקארי ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את שעועית מונג נבטים וירקות אחרים & sautee עד רך מעט. עבור ירקות שורש crunchier אתה יכול מיקרוגל במים מתאימים עד רך, לנקז & להוסיף ירקות אחרים.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הדבק תמרינדי, כורכום ומלח.
מרכיבים שתצטרך
9
מכסים ומבשלים על אש נמוכה (עם קצת מים במידת הצורך) עד הירקות נעשים.
מרכיבים שתצטרך
10
הוסף את הדבק מסאלה ולשלב. כיסוי & לבשל במשך ~ 5 דקות.
11
מוסיפים את תערובת האורז והעדשים, מערבבים היטב, מוסיפים מים במידת הצורך, מנמיכים את החום & לתת לו להתבשל במשך 5-7 דקות עד שכל הטעמים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
12
הסר מהחום, & אפשר לנוח. האורז יתעבה במהלך תקופה זו, אז לא לדאוג אם התערובת היא מימית.
מרכיבים שתצטרך
13
מצקת לתוך קערות, מקשטים עם כוסברה & מיץ ליים & לשרת עם צד של פפאד (או צ ' יפס), או סלט ירוק.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4פלפל שחורפלפל שחור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוךגזר חתוך3(חוֹרֶף)כוסברה קצוצה לקישוטכוסברה קצוצה לקישוט1אינץסטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)2אינצ ' יםמקל קינמון, שבור.מקל קינמון, שבור.796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס טרי וקרוס קפואקוקוס טרי וקרוס קפוא1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כוסברהזרעי כוסברה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה פיצול (rehydrated) או אפונה קפואהאפונה ירוקה פיצול (rehydrated) או אפונה קפואה1sprigעלי קאריעלי קארי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה יונה מיובשת (טובאר או ארר דאל)אפונה יונה מיובשת (טובאר או ארר דאל)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שעועית גרבנזו מפוצלת מיובשת (חנה דאל)שעועית גרבנזו מפוצלת מיובשת (חנה דאל)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגיגי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיסמין טאי רייסיסמין טאי רייס4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לייםפלחי ליים11 קילו קישואים,זרעי חרדל שלמיםזרעי חרדל שלמים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה קצוץ קלופיםתפוחי אדמה קצוץ קלופים1-2 כפות שמן זית כתית מעולהכל ירקות אחרים שאתה חושב על (למעט במיה מגעיל!)כל ירקות אחרים שאתה חושב על (למעט במיה מגעיל!)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם5בצל ירוק קצוץ ירוק ולבןבצל ירוק קצוץ ירוק ולבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית מונג צמחהשעועית מונג צמחה2(יכול להיות או להרחיק)תמצית תמרינד (אלה בצבע בהיר יותר מבקבוקי הזכוכית, לא בקבוקי הפלסטיק השחורים (tamcon) מתויגים בצהוב)תמצית תמרינד (אלה בצבע בהיר יותר מבקבוקי הזכוכית, לא בקבוקי הפלסטיק השחורים (tamcon) מתויגים בצהוב)0(יכול להיות או להרחיק)אבקת כורכוםאבקת כורכום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיצול dehusked urad dalפיצול dehusked urad dal4ריבס, קצוץ טרי או קפואמים לפי הצורךמים לפי הצורך