קושיבינוני
מוכן ב22 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

ביסקוויטי דלעת כוס התה של אליס

ביסקוויטי דלעת כוס התה של אליס
גביע התה של אליס לחמניות דלעת עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מנה אחת מכילה 420 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-165 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו כפות מלאות ג'ינג'ר הקרקע, חלב חמאה, סוכר חום בתקיפות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 22 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסקוטי. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו לחמניות דלעת מכוס התה של אליס, דלעת ספייס לחמניות טיפים + טריקים עבור לחמניות לחות, ו לאטה דלעת קר Kahlúan + ביסקוויטים דלעת מייפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 425 ° F. בקערת ערבוב גדולה, לשלב את הקמח, סוכר, סודה לשתיה, אבקת אפייה, מלח, זנגביל וקינמון. עם ידיים נקיות, לעבוד את החמאה לתוך התערובת היבשה עד שהוא משולב היטב ויש לו את העקביות של פירורי לחם בסדר.הפוך היטב במרכז החומרים היבשים, ויוצקים את חלב החמאה, דלעת, תמצית וניל לתוך הבאר. עדיין משתמש בידיים שלך (עשיתי את זה עם מגרד מרית), לשלב את החומרים עד שכל התערובת היבשה הוא רטוב, אבל לא ללוש!להפוך את התערובת על משטח מקומח ולאסוף את הבצק יחד. בעדינות ללטף את הבצק כדי להפוך את הדיסק על 1 1/2 אינץ ' עבה.(הבצק שלי היה די רך, אז השתמשתי בערך 1/3 כוס ועשה לחמניות טיפה) באמצעות חותך ביסקוויטים 3 - או 3 1/2 אינץ', לגזור לחמניות רבות ככל שאתה יכול ולהניח אותם על גיליון אפייה nonstick. לאסוף את הבצק הנותר יחד בקלילות לחתוך יותר לחמניות - פשוט לא ללוש את הבצק יותר מדי (שוב, עקפתי את כל זה ועשה לחמניות טיפה.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס גבעול סלרי צעיר ורך פרוס דק1/4 כוס גבעול סלרי צעיר ורך פרוס דק
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
אופים את הלחמניות במשך כ 12 דקות, או עד השחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
1
מניחים את החמאה, סוכר חום, מיץ לימון, ומלח בסיר על חום בינוני לטאטא בעדינות עד התערובת חלקה. בדיוק כפי שהתערובת מגיעה לרתיחה קלה, מוסיפים את השמנת הכבדה ומפחיתים את החום לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
להקציף היטב במשך 2 דקות, או עד זיגוג מעובה וחלק; ואז להסיר את המחבת מן heat.To זיגוג לחמניה, להחזיק אותו בתחתית, לטבול את החלק העליון בזיגוג קרמל חם, ומניחים אותו בחזרה על תבנית האפייה. עושה 5 o 6
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוז היטבסוכר חום בהיר ארוז היטב142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית דלעת משומרת (כל הדלעת, לא מילוי פשטידת דלעת)מחית דלעת משומרת (כל הדלעת, לא מילוי פשטידת דלעת)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2כפות מלאות קינמון טחוןכפות מלאות קינמון טחון2כף מלאה ג'ינג'ר הקרקעכף מלאה ג'ינג'ר הקרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד0(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה לא מלוחהמקל חמאה לא מלוחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור