קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

ביסקוטי שוקולד כפול ללא גלוטן

ביסקוטי שוקולד כפול ללא גלוטן
המתכון ללא גלוטן ביסקוטי שוקולד כפול מוכן בסביבות 1 שעה ו 5 דקות והוא בהחלט סופר חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 121 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סוכר, קמח כוסמת אבן, אבקת קקאו ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו ביסקוטי שוקולד ללא גלוטן, ביסקוטי שוקולד ללא גלוטן, ו עוגיות שוקולד כפולות עם נתחי שוקולד (ללא גלוטן, ללא דגנים, Paleo) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הכי טובה שלי לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "