קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

ביצה JIGGLERSÂ ® טוליפ צרור עוגת צד

ביצה JIGGLERSÂ ® טוליפ צרור עוגת צד
ביצה JIGGLERS® טוליפ צרור עוגת צד היא ללא גלוטן וללא לקטוז ומספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 97 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך ציפוי קצפת מגניב, ג'ל לקשט, עלי מנטה מסטיק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זה מובא לך על ידי מתכונים קראפט. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו ביצה JIGGLERS ® טוליפ צרור עוגת צד, זר מסיבות ירקות, ו טוליפ-עוגת חג המולד המשפחתית של פיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את אחת השכבות עוגה על צלחת הגשה; להפיץ עם שכבה דקה של ציפוי מוקצף. למעלה עם שכבת העוגה שנותרה; מורחים למעלה בצד עם ציפוי מוקצף הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2
לעשות זיגזג לחתוך סביב אמצע כל JELL-O ביצים JIGGLERS; לסובב להתפרק. סדר, לחתוך את הצדדים, על העוגה דומה צבעונים. השתמש ג ' ל לקשט לצייר את הצבעונים גבעולים על גבי עוגה.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ל קישוטג ' ל קישוט
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
מניחים את עלי סוכריית הגומי על הגבעולים.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות ציפוי וניל3 כוסות ציפוי וניל
4
מפזרים עוגה עם קוקוס כדי לדמות דשא.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי Caposaldo עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.