קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות43
מגזין

בלגור פילאף הים תיכוניname

בלגור פילאף הים תיכוניname
אם יש לך צנוברים, כמון טחון, פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. וזה די טוב. נסו בולגור פילאף עם עדשים ירוקות, מוגש עם בצל מקורמל-Mercimekli Bulgur Pilavi, Bulgur Pilaf, ו Bulgur Pilaf (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל ירוק, סלרי ושום; מטוגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
סלריסלרי
שוםשום
3
מוסיפים מים ו-5 המרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה. מערבבים ב bulgur; להסיר מן החום. לכסות ולתת לעמוד 30 דקות או עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
בורגולבורגול
מיםמים
4
מוסיפים דומדמניות ומרכיבים הנותרים לתערובת בולגור; לזרוק.
מרכיבים שתצטרך
דומדמניותדומדמניות
בורגולבורגול
5
מגישים בטמפרטורת החדר.
6
דירוג קרבו: 39

מרכיבים

3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבולגור לא מבושלבולגור לא מבושל439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוטחומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניות מיובשותדומדמניות מיובשות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 קילו קישואים,1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוברים, קלוייםצנוברים, קלויים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב